24.11.2008

Ting 23


Hva som ble min favoritt er ikke så godt å si, men Lastfm er jeg glad for å ha oppdaget. Den er flittig i bruk, den er mer variert enn mp3-spilleren min. Den vil nok bli mest brukt til podcast heretter. Ellers likte jeg godt del.ico.us og igoogles. Begge vil bli mer tatt i bruk etterhvert. Syns også det var greit å bli kjent med Origo og Zoho sine produkter.


Når det gjelder spørsmålet om jeg har fått lyst til å lære mer, er det ikke tvil: JA Dette er kjempeinteressent.


Kan ikke si at så mye overrasket, men det meste var nyttig å lære.


På spørsmålet om jeg vil gå et nytt kurs, så kommer det an på opplegget. At dette kurset var lagt opp som det var er helt greit. Men hvis det kommer et nytt kurs, kunne jeg tenkt meg at flere holdt på med det samme. Denne uka holder vi på med mash-up for eksempel og at det også skulle være i kurset at vi skulle holde mer kontakt med hverandre. Det syns jeg det har vært alt for lite av. Heller ikke har det vært mange kommentarer på bloggene til hverandre, og i bloggverden er det mye kommentarer.


Ellers takk til fylkesbiblioteket som satte igang kurset og jobb gjerne videre med dette.










3 kommentarer:

Anita sa...

Grattis! Fortjener fyrverkeri du som er ferdig, ja! Er bare innom og smugtitter litt jeg, kjekt å hente tips fra dem som har kommet lenger:-)

Marianne W. sa...

Gratulerer med fullført 23tingkurs!
Takk for nyttige tilbakemeldinger med tanke på lignende kurs i fremtida.
Hilsen Marianne

ab sa...

Hei Liv!

Takk for at du tok meg med på turen!
Det har vært, og blir kjempemorsomt.
http://sarpsborg.wordpress.com/
Hønefoss ligger i Sarpsborg visste du det?
Men her er linken til noe jeg synes var ganske vitalt!